کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند
سرخط خبرها

هندبال بانوان خراسان رضوی اسپانسری برای تیم‌داری در لیگ برتر ندارد

  • کد خبر: ۱۷۹۹۸۲
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
هندبال بانوان خراسان رضوی اسپانسری برای تیم‌داری در لیگ برتر ندارد
نایب رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: هندبال بانوان خراسان رضوی اسپانسری برای تیم‌داری در لیگ برتر ندارد.

فوزیه صادق‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عدم حضور هندبال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر عنوان کرد: ما اسپانسری نداریم که در لیگ برتر هندبال تیم‌داری کنیم.

وی افزود: تیم تربت حیدریه در لیگ دو توانست به مقام قهرمانی دست یابد و به لیگ یک صعود کند. در حال حاضر در لیگ یک و لیگ دو تیم داریم، اما متاسفانه اسپانسری برای لیگ برتر نداریم. پیش از آن به لطف حضور مهندس حسامی و با اشتادسازه در لیگ برتر حضور یافتیم که در هر ۲ فصل حضورمان در لیگ برتر توانستیم عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.

نایب رییس هیات هندبال خراسان رضوی بیان کرد: از هم اکنون به دنبال ایجاد تیم پایه برای سال آتی هستیم تا اگر در سال آینده اسپانسری برای حضور بانوان هندبال خراسان رضوی در لیگ برتر پیدا نکردیم، از طریق هیات هندبال خراسان رضوی اقداماتی برای حضورمان در لیگ برتر انجام دهیم.

صادق‌زاده تصریح کرد: هزینه تیم‌داری در لیگ برتر هندبال با توجه به هزینه‌های پرواز و اقامت تیم‌ها فکر می‌کنم بیش از ۵۰ میلیارد تومان از آب در بیاید. در آخرین فصلی که در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسید، هزینه تیم داری در لیگ برتر برایمان حدود یک تا ۱.۵ میلیارد تومان از آب درآمد.

وی در خصوص وضعیت تیم‌های پایه هندبال خراسان رضوی گفت: تیم‌های پایه خوبی داریم. در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت داریم و تمام مسابقات استانی را نیز برگزار کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->